Ma 97 éves a NAGYMAMA! Ezt üzeni mindannyiunknak! Minden szava KINCS!



Drága jó fiatalok!

 
Én,ha holnap már meghalok,akkor is azt mondhatom,nyugodtan hajtom örök álomra fejemet!
Tudjátok miért?
Egyszerű az oka :Nehéz időszakot is éltem meg életemben,de nem bántottam soha senkit!
Tudom azt is nehéz évek vannak mögöttetek és ezután sem lesz könnyebb!
Azért,mert 97 éves vagyok,nézem mi zajlik a világban!
Talán utolsó üzenetem,de megteszem!

 
Ne engedjétek,hogy szándékosan gyűlöletet szítsanak köztetek a politikusok!
Ne szakíthassák szét családotokat,baráti kapcsolataitokat!
Ne legyen a lelketekben harag,félelem,irigység,mert ez gyilkos testnek,léleknek!
Élvezzétek TI is a boldog perceket,mert így sokáig fogtok élni erőben,egészségben!
Köszönöm,hogy elolvastátok soraim!
ISTEN áldjon meg benneteket!