Nyílt levél a nőgyógyászoknak! Egy fiatal hölgy megalázó története!


Nyílt levél a nőgyógyászoknak!
Tisztelet van, kivétel akad….

Mi nők legalább évente egyszer meg kell, hogy látogassuk őket legalább egyszer , miután lány mivoltunk odaveszett… Ez úgy néz ki hogy alulról full pucérra vetkőzünk… felfekszünk egy ijesztő ágyra ahol a doki premierplánba látja ha seggeden elhagytál egy szőrszálat borotválkozás közben… alattad van egy egyszer használatos papírtörlőhöz hasonló szar amire épp rá tudod rakni a feneked… a lábaid szinte a hónaljadba húzva… Közben azon gondolkodsz hogy a túlsúlyos nők miként is férnek el .

 
Leül a doki a vagináddal szembe egy székre… A jófejek elmondják, hogy ez most lehet kellemetlen lesz… A kevésbé jófejek meg csak csinálják ahogy gondolják… Megnéz a kezével … Te odalent teljesen meg vagy feszülve és még arra kérnek hogy lazíts.. Teljesen kiszolgáltatott vagy… Utána jön a KACSA… egy hideg, fém szar amit alig tud beléd tuszkolni aztán még ki is nyitja benned… Kellemes…

Miután a rutin vizsgálatnak vége… felöltözöl és visszamész a dokihoz… aki most már nem a nemiszervedbe bámul, de csatolja hozzá az arcod. ( milyen megalázó) .Kapsz egy jelentést ami tele van olyan szavakkal, mint: uterus, ovárium, stb… Aztán mehetsz két hét múlva az eredményekért ahol eljátszod megint ugyanezt. Kapsz megint egy papírt amiről szó szerint fingod nincs mi áll… :D Ezek az egyszerű esetek …

Nade, ha az embernek cystája van… ez az évi egy alkalom akár 12-re is nőhet… Először amíg kicsi közlik veled, hogy majd kifakad… aztán úgy vagy vele, hogy biztos igazuk van…
Elmentem tavaly márciusban csak tabit íratni … és ott közölte velem a doki hogy miért nem mentem el mosdóba? Én meg csak nézek rá, hogy pedig elmentem, de van egy cystám… Azt mondta hogy az a telt hólyagom.. ezért felnyúlt és elkezdett nyomkodni.. már ott sírtam az asztalon mert káromkodik az orvos hogy így nem lehet megvizsgálni, menjek el mosdóba … elmentem … két csepp … két csepp miatt küldött ki … visszamentem és megint szétnyomkodta a hasam… három hónapig véreset pisiltem emiatt az incidens miatt… Aztán mentem májusban is … Egy másik dokihoz… ő pedig közölte velem hogy 6,5*7.3 centis a cystám… nem gondolom hogy ezzel kellene valamit?

Én ott álltam teljesen megsemmisülve és hülyének éreztem magam hogy az előző doki meg azt mondta az nem az … Kaptam beutalót.. ki is kapták az addigra már 9.3*10.5 mc-es nem odavaló szutykot belőlem …

Azt is mondták, hogy hormonális eredetű volt szóval ha szeretnék babát kezdjek próbálkozni … ( 20 évesen) Szerencsére a párommal ilyen téren nagyon egymásra találtunk… Mindig is fiatal anyuka akartam lenni, de nem 20 évesen.. Hát csak nem jön össze … Késett már két hete … nagy volt az izgalom .. de a teszt negatív.. visszamentem és közölték hogy nincs petefészek működésem.. szóval ha tényleg akarok babát akkor MOST vagy SOHA … Köszi … beszedtem a felírt hormonokat… azóta meg vagyok galydulva … Aztán visszamentem megint és itt jön a szaftos rész… Kaptam egy hormon tükörvizsgálatot … ( 2-szer kell elmenni vérvételre a ciklus alatt) Az első meg is volt … a második pont karácsonyra esett így nem tudtam elmenni …

 
Tehát megint visszamentem meg a műtét fél éves vizsgálata lett volna de a dokim nem vette fel, de azért visszamentem mert meg volt beszélve … Nem volt bent szabadság miatt ( REMEK) Beírtak máshoz ambuláns vizsgálatra. A folyosón egy ismerőssel futottam össze… Szóba elegyedtünk és közölte, abortuszra jött, egy újabb érvágás… remek … kérdezi te is? mondom nem nekünk nem jön össze… itt már ki voltam … Bemegyek Női orvos ül az asztalnál … Rám se néz az orvos… le se kellett vetkőznöm … Aztán kérdeztem hogy ezzel a hormonnal mi legyen … Mondta, hogy mehet tovább most is a 21. napon levetethetem .. Oké..
Én: Mi a véleménye a Clostylbegit nevű gyógyszerről? ( peteérés serkentő )

Orvos: A helyemben megvárná az eredményeket de felírja.
Én: Én csak egy véleményt kérdeztem.
Orvos: Azt tudja, hogy a párjának is lehetnek problémái. És ha van peteérése, akkor nagy a kockázat ikerterhességre.
Asszisztens: Kapott hormont mert nem volt peteérése
Orvos: Rendben van felírom, és beleírjuk a jelentésbe, hogy minden tájékoztatás ellenére akarja ezt a gyógyszert szedni.
Magamban: Jézusooom egy egyszerű kérdést tettem fel
Én: Rendben, de eredmények nélkül nyilván nem fogom szedni …
Orvos: Azt tudja, hogy nálam ezt a gyógyszert soha többet nem fogja tudni felíratni …
Én: Rendben. De egyébként fél éves műtéti ellenőrzésre jöttem.
Orvos: Hol az orvosa? Miért nem hozzá ment? Sőt én többet nem akarom magát meglátni a rendelési időm alatt…
Én: Szerintem most maga az orvosom…
Orvos: Jöjjön vissza hozzá.
Én: Köszönöm Viszlát…
Kérdem én … hol itt az igazság?
Pedig nő…
ÉS tessék … semmi együttérzés semmi valami … Gusztustalan …
Szeretném elérni hogy a nőgyógyászok vegyék figyelembe a nők lelki hátterét is!
Köszönöm, hogy elolvastad! Neveket direkt nem közöltem … 

Helyszín: Szeged.
Oszd meg kérünk,hogy minél több emberhez eljusson!