Ma 7 éves az én drága kicsi lányom,akivel ezért kell apa nélkül ünnepelnünk!


Tudom,hogy elfoglaltak vagytok és van saját bajotok,de kérlek segítsetek nekem a mai napon!

Boldog család voltunk!Szerető férjem,gyönyörű kislányom.....
Tökéletes csapat voltunk szeretetben,békességben!

 
Albérletben éltünk és eldöntöttük,saját kis házat építünk.
Én tanítónő vagyok,a férjem hivatásos katona....
Lehetőséget kapott,hogy Szíriába menjen egy békefenntartó misszióba dolgozni!
Hánytuk-vetettük a dolgot,végül úgy döntöttünk,kimegy Szíriába.

 
Rengeteg ártatlan ember hal ott meg,nemes a szándék,ami vezérelte őt:MEGHOZNI A BÉKÉT az emberek számára.
Hazudnék,ha azt mondanám a pénz nem vezérelt minket!
Borzalmas hírt kaptam 2 hónappal ezelőtt:Férjemet megölték a terroristák.
Még most sem akarom elhinni,pedig már el is temettük.
Ma 7 esztendős Lilla!Kérdezlek TITEKET hibás vagyok én a történtekért?
Egyszerűen belehalok a kétségekbe!!!!Miért engedtem???
Nem kérek mást tőletek,csak ŐSZINTESÉGET!

Könyörgöm,segítsetek nekem,legalább a mai napon támogassatok minket néhány szép szóval!